FAQ
Vanliga frågor
Returer och byten
Vill du skicka tillbaka din vara ska du kontakta vår kundtjänst via mejl till kundtjanst@shoxspadel.com för att få en returfraktsedel. Denna kostar 69 kr och dras av det belopp som återbetalas till dig.
Tejpa på returfraktsedeln på emballaget och gå till närmaste ombud. Vid köp av varor på Shoxspadel.se har du som konsument en lagstiftad 14 dagars ångerrätt som gäller från det att du har tagit emot en vara som du har beställt.
För att kunna nyttja din ångerrätt måste reklamationen/returen godkännas av vår kundtjänst.
Skicka ett mail till kundtjanst@shoxspadel.com
Vi erbjuder öppet köp i 14 dagar från det att paketet mottogs.
Betalning och Återbetalning
Vid faktura 14 dagar skickas fakturan via mejl. Om du saknar din faktura kan du kontakta oss eller logga in på Mina sidor hos Klarna.
Vid delbetalning skickas första fakturan med brev och kommer i mitten av den efterföljande månaden som köpet genomfördes. T.ex. första fakturan för köp gjorda under januari, kommer i mitten av februari.
När vi mottagit din retur tas returnerade varor bort från fakturan och en uppdaterad version skickas via mejl. Invänta och betala den uppdaterade fakturan. Vid betalning före registrerad retur skapas ett delbetalningskonto hos Klarna.
Klarna. Visa eller Mastercard. Ingen extra avgift. Direktbetalning Internetbank Fungerar med bankerna SEB, Handelsbanken, Nordea eller Swedbank.
Ingen extra avgift.